We wijzen je graag op het volgende:

Commercieel medewerker binnendienst m/v

Huyg bv biedt ALLES voor bedrijven die leidingen bevestigen. De producten en diensten variëren van losse materialen en complete, op maat gemaakte montagesystemen tot verkoop, verhuur en reparatie van specialistische (elektrische) gereedschappen. Deze worden rechtstreeks geleverd aan installateurs, waarbij zij kunnen rekenen op een zeer technisch advies door onze ervaren adviseurs en een servicegerichte afwikkeling door ons team op de binnendienst, prefab en magazijn.

 

Dit doen we vanuit ons professionele, comfortabele en gezellige pand in Almere met een team van ongeveer 25 medewerkers. Velen werken al lang bij ons en allemaal hebben ze het “Huyg DNA”. Dit betekent dat zij het klantbelang altijd centraal zetten en toegevoegde waarde bieden door mee te denken, net een stapje verder te zetten dan de klant verwacht en aan een half woord van de klant genoeg te hebben.

 

Vanwege het doorschuiven van een van onze medewerkers naar een commerciële buitendienst functie zijn wij ter vervanging van hem op zoek naar een:

 

Commercieel medewerker binnendienst m/v

32-40 uur, Almere

 

Vind je het prettig om afwisselende werkzaamheden te hebben zoals het verwerken van verkooporders, het informeren van klanten over levertijden, het maken van offertes en klantspecifieke prijslijsten en soms ook klachtafhandeling? Vind je het leuk om aanspreekpunt voor onze klanten en buitendienstcollega’s te zijn en hun zo optimaal mogelijk te ondersteunen? En is het voor jou ook een uitdaging om die afwisselende werkzaamheden dusdanig te prioriteren dat iedereen tevreden is en jij zelf aan het einde van de dag ook weer met een goed gevoel naar huis gaat?   

Neem dan contact met ons op zodat we een gesprek kunnen plannen om te kijken of we bij elkaar passen.  

 

Naast een enthousiaste ontvangst biedt Huyg jou:

  • startsalaris, afhankelijk van ervaring/kennis, tussen € 2.750,- en € 3.250,- bruto per maand (bij fulltime)
  • goede aanvullende arbeidsvoorwaarden zoals o.a. eindejaarsuitkering, reiskostenvergoeding, pensioenregeling, extra vrije dagen rondom feestdagen en natuurlijk ook vakanties 
  • no-nonsense cultuur, informele sfeer en korte lijnen
  • werken met gedreven professionele collega’s
  • mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen
  • begeleiding en ondersteuning bij het leren kennen van onze producten
  • en nog veel meer ………

 

Jouw werkzaamheden zijn dus o.a.:

  • meedenken en adviseren van (potentiële) klanten, zowel telefonisch als per mail
  • informeren van klanten en collega’s over oplossingen, prijzen, levertijden en transport
  • opstellen en nabellen van offertes en prijsopgaves
  • verwerken van orders in de systemen
  • uitwerken/voorbereiden van prefab-/montage-opdrachten
  • uitvoeren van klachtenafhandeling en aftersales activiteiten
  • ondersteunen van de buitendienst collega’s

 

Wij vinden het fijn als je meebrengt:

  • MBO+/HBO werk- en denkniveau
  • relevante ervaring met klantcontact in een commerciële organisatie
  • interesse/affiniteit met techniek/bouw
  • ervaring met Excel, outlook en ERP systemen   
  • goede communicatieve vaardigheden in het Nederlands (mondeling en schriftelijk)
  • praktische en klantgerichte manier van werken, analytisch vermogen, creativiteit en het vermogen om te denken in oplossingen
  • nauwkeurigheid en structuur
  • en daarnaast worden we blij als je leergierig en geïnteresseerd bent en in Almere of omgeving woont.

 

Ben jij enthousiast geworden en denk je dat Huyg en jij bij elkaar passen?  

Mail dan je CV of gegevens naar onze P&O adviseur Rixt Dijkstra rixt@dijkstraenvanpuffelen.nl of solliciteer via dijkstraenvanpuffelen.nl/vacatures. Heb je vragen bel of mail haar dan (036-5405015)  of kijk op www.huygbv.nl